Z wielką przyjemnością przedstawiamy Państwu Raport
z ewaluacji zewnętrznej problemowej -Procesy i Środowisko-
przeprowadzony w naszym przedszkolu
w dniach 22-07-2013 – 09-08-2013
przez wizytatorów d/s ewaluacji
z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty.
Ewaluacja ma na celu zebranie informacji i ustalenie poziomu spełniania przez szkołę lub placówkę wymagań
zawartych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego.
Ewaluacja przeprowadzona na podstawie załącznika do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009r.
Szkoła lub placówka może spełniać te wymagania na pięciu poziomach:
Poziom E – oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom D – oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom C – oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom B – oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom A – oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
W ramach tych obszarów przebadano 9 wskaźników.
Oto nasze wyniki:
Poziom spełniania wymagania
Obszar: Procesy
Przedszkole ma koncepcję pracy A
Oferta zajęć umożliwia realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego B
Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci mają charakter zorganizowany B
Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci są efektem współdziałania nauczycieli B
Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych B
Obszar: Środowisko
Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju A
Wykorzystywane są informacje o losach dzieci, które uczęszczały do przedszkola B
Promowana jest wartość wychowania przedszkolnego B
Rodzice są partnerami A
PONIŻEJ DLA ZAINTERESOWANYCH SZCZEGÓŁOWY RAPORT Z EWALUACJI.